5 Mayıs 2016 Perşembe

Öğretmenler örgütlü mücadelede hep ağır bedeller ödemişlerdir / Aynur Çömez Yakupoğlu


Öğretmenler tarihin her döneminde örgütlü mücadele etmiş ve hep ağır bedeller ödemişlerdir.
12 EYLÜL FAŞİZMİNDEN sonra ilk memur örgütlenmesinide EĞİTİM İŞ SENDİKASINI kurarak öğretmenler başlatmıştır.Bizler bu sendikayı kurup illerde şubelerin açılışlarını yapmaya başladığımızda MEMUR SENDİKASI yasası yoktu.
Örgütlü mücadelemiz sonucunda şimdi memurların sendikası var.Fakat içim yanarak söylüyorum şu anda gerici sendikalar yetki sahibi oldu.
Günümüzde öğretmen MİNA URGAN ın BİR DİNAZOR!UN ANILARI kitabını öğrencilerine önerdiği için soruşturma geçriyorsa zaten olmayan mücadele azmini iyice yok edip susuyor.
İnsanı dik tutan unsurlardan biriside ekonomik özgürlüğüdür. Kalıcı işinin olmasıdır.Ne yazık ki bu iktidar Öğretmenleri kadrolu almayıp ücretli ders saati hesabıyla çalıştırmakta.
Eeeee bu şekilde derse giren öğretmen iş güvencesi olmadan nasıl dik duracak. Sınıfta yaptırımı ne kadar olacak. Sonuç ortada ülkede eğitim sistemi çöktü. Sağlık sistemi çöktü. Tüm bunlara rağmen ben hala umudumu yitirmedim.
Bu ülkenin yurtseverleri, devrimcileri var. Yılmadan mücadele edeceğiz. Başaracağız.Çocuklarıma yaşanabilir bir ülke bırakmak görevim bunda kararlıyım. Bu ülkede biz göremesekte çocuklarımız devrimi görecekler.............

Hiç yorum yok: