12 Aralık 2011 Pazartesi

1960'lı Yıllar - Hüseyin Girgin Öğretmenimiz, öğrencilerinden bir grupla

1960'lı Yıllar Hüseyin Girgin öğretmenimiz, öğrencilerinden bir grupla...
Celal Evrenüz: Ben ilkokul birinci sinifin sonlarina dogru,okullarin kapanmasina belki bir ay kala Sarayköy Gazi Ilk Okuluna nakil oldum,ayni sene bu dördüncu naklimdi.Göcebe oldugumuzdan yasam tarzimiz cok zordu.Ben okumasini yazmasini bilmiyordum.Ögretmen denince aklima ilk gelen, Nur icinde yatsin ögretmenim Hüseyin Girgin benimle cok ilgilendi,okumayi yazmayi ögrett sinifta birakmadi,sinifta kalsaydim belki ailem okuldan alirdi,zaten arkadaslarimdan bir yas daha büyüktüm.Daha sonraki senelerde normal bir ögrenci olarak bizi mezun etti.Kendini egitime adamis,kim duysa senin ögretmenin en iyisi derdi,gercekten de benim degerli ögretmenim en iyisiydi,nur icinde yat degerli kiymetli ögertmenim,sana da saygilar sevgiler Atila Agabey.

Hiç yorum yok: