3 Şubat 2021 Çarşamba

SARAYKÖY GAZİ İLK OKULU ÖĞRENCİLERİNDEN BİR GURUP VE ÖĞRETMENLERİ HÜSEYİN GİRGİN

1961/1962 ÖĞRETİM YILINDA SARAYKÖY GAZİ İLK OKULU ÖĞRENCİLERİNDEN BİR GURUP VE ÖĞRETMENLERİ HÜSEYİN GİRGİN. IŞIKLAR İÇERİSİNDE UYU SEVGİLİ ÖĞRETMENİM, İYİ Kİ VARDIN DA SEVGİNİN DOSTLUĞUN, ÖRGÜTLÜ YAŞAMIN, YURTSEVERLİĞİN NE OLDUĞUNUN ÖRNEKLERİNİ SUNDUN ANLAYABİLENLERE VE SEVENLERİNE......

Cevdet Canibey: Değerli hocam Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.

Şerif Doğan: Orta okulda dersimize girmişti. Işıklar içinde yatsın. Oğlu, arkadaşımız Atila Girgin vardı. Nerede yaşıyor bilmiyorum.

Ayfer Girgin Turgut: Şerif bey ben HÜSEYİN GİRGİNin kızı oluyorum Atila Girgin abim olur bizler İzmirde yasıyoruz.

Şerif Doğan: Ayfer Girgin Turgut teşekkür ederim. Görüşebilmek dileğiyle, sağlıklı günler. Selamlar ve saygılar.

Ayfer Girgin Turgut: Canım babam mekanın cennet olsun nur içinde yat. Sen hep benim kalbimde yaşıyorsun seni çok seviyorum.

Ali Ihsan Ilgın: Allah rahmet eylesin.

Nesrin Z. Inankul: Saygıyla anıyorum. Allah rahmet eylesin. Mekânı cennet, yıldızlar yoldaşı olsun.

Beşir Başaran: Allah rahmet etsin.

Ibrahim Tan: Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah.

Türkan Yildiz Sözer: Mekanı cennet olsun balcovada oturuyordu ordan tanırdık.

Meral Demiröz: Mekanı cennet olsun.

İlker Yarangümeli: Mekanı cennet olsun.

Halil Cengiz: Ölenlere Allah'tan rahmet, kalanlara uzun ömürler olsun. Ayaktakilerin önündeki iki kişi Ecmel Cengiz ve merhum Metin Başeren.

Ecmel Cengiz: Halil Cengiz en üsteki de Yaşar başeren.

Halil Iskeceli: Allah rahmet eylesin, mekanları cennet olsun nurlar içinde yatsınlar inşallah.

Ayhan Telim: Allah rahmet eylesin mekanl cennet olsun insallah.

Mehmet Ali Yaman: Allah rahmet eylesin sayın hocam kimler geldi geçti bu dünyadan anı olan sadece bu resimler.

Muhterem Hayta: Hüseyin hocam orta okulda derse gelirdi. Allah rahmet eylesin nurlar içersinde yatsın Allah geride kalanlara sağlıklı ömür versin.

Ecmel Cengiz: Tabiat dersi yanılmıyorsam.

Telat Korkut: Rahmetlinin eli çok ağırdı kafamıza eliyle vurduğunda yıldızlar çakardı. Muhterem sen bilmezsin uslu bir öğrenciydin. Benim gibi yaramaz değildin. Ancak tabiat bilgisi dersine gelen Hüseyin hocamız dünya iyisi bir insandı. Işıklarda uyusun.

Osman Erdoğan: Telat Korkut aynen katılıyorum.

Osman Erdoğan: Mekanı cennet olsun.

Cengiz Sert: Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ışıklar içinde uyusun.

İbrahim Helvacı: Hüseyin Girgin öğretmenimiz, ortaokul 1.nci sınıfı okuduğum 1960-61 döneminde bizim matematik öğretmenimizdi.

Telat Korkut: İbrahim Helvacı Matematik dersine Niyazi Hakan gelmiyormuydu? Hüseyin Girgin tabiat bilgisi dersine geliyordu. Sizin matematik dersine girmiş olabilir.

Muhterem Hayta: Telat Hüseyin hocamı çok iyi net olarak hatırlıyorum tabiat bilgisini bize sevdiren kendine has uslubuyla anlatan cana yakın pırlanta gibi hocamızdı nurlar içersinde yatsın.

Selehattin Tezcan: Nurlar icinde uyusin sevgili ogretmenim.

Hiç yorum yok: