13 Ocak 2023 Cuma

HÜSEYİN GİRGİN ÖĞRETMENİMİZE DAİR BİR PAYLAŞIM / İBRAHİM HELVACI

 

HÜSEYİN GİRGİN ÖĞRETMENİMİZE DAİR BİR PAYLAŞIM / İBRAHİM HELVACI
...............................
.................
Meral Yenici Demıröz:
İbrahim bey,aslında ben Sarayköylü olarak Sarayköyün tarihini çok merak ediyordum, elime geçen Sarayköy tarihini anlatan bir kitabı okudum ama yetersiz oldugunu gördüm. Daha sonra Taylan Özgür bey'in Sarayköy resimlerini gördüm kendisine mesaj çektim, tarih üzerine çalışma yaparsa çok iyi olacağını söyledim, belki bu site o zamanda vardı ama ben sonradan girdim. Ve çok mutlu oldum. Tüm yöneticilere, sayın Atilla Girgin bey'e, sizlere, zannedersem kardeşsiniz, Orhan bey'e katkıları olan diğer yönetici arkadaşlara sonsuz teşekkürler. Ben Sarayköyden ayrıldıgımda 3. sınıfa gidiyordum, bazı anıları karıştırsamda, o kişilerin hepsine isim verildikçe isimleriyle tanıyorum. Diğer resimdeki hemşerilerimin göz aşinalığım oldugunu fark ediyorum. Çok mutlu oluyorum keyifle izliyorum, hele sizin ve Emin bey'in çalışmalarını tebrik ediyorum, sizi yürekten kutluyorum. Çok teşekkürler.
.............................
................

İbrahim Helvacı:
Meral hanım, tekrar teşekkürler. Yazılarımda sık sık “kardeşim” kelimesini kullandığım için bir yanlış anlamaya neden olduğumu, sizin yukarıdaki yazınızı okuyunca farkettim. Değerli dostlarım Atila Girgin ve Orhan Güler ile ben, biyolojik olarak değil ama Sarayköylü olarak birer kardeş sayılırız.
Atila, Gazi İlkokulu öğretmenlerinden Hüseyin Girgin'in oğludur. Sevgili Hüseyin hocamız, benim Ortaokul 1.nci sınıfta matematik, 2.nci sınıfta da tabiat bilgisi derslerinde öğretmenim olmuştur, (1960.61,62 yılları). Çok kıymetli Cumhuriyet öğretmenlerimizden biri olan Hüseyin hocamızla ilgili olarak daha ayrıntılı bilgi edinmek isterseniz, sevgili oğlu Atila’nın hazırladığı şu bağlantıyı izlemenizi öneririm:


http://girgin-huseyin.blogspot.com/
...........................
...............
* * * * * * * * *
PAYLAŞIM: “ DÜNYADAKİ SARAYKÖYLÜLER” 
Facebook Gurubu
* * * * * * * * *

Hiç yorum yok: